Про Церкву
†
Про Христовий Ковчег Спасіння Людству – про Православну Євангельську Апокаліпсичну Церкву
Говорить до нас Господь Бог через пророка Малахію:
Ось, Я пошлю до вас Іллю пророка перед настанням дня Господнього, великого і страшного. І він наверне серця батьків до дітей і серця дітей до батьків їхніх, щоб Я, прийшовши, не вразив землю прокляттям. (Біблія, книга пророка Малахії глава 4; 5-6 вірш).
Дорогі Люди – Браття, з погляду нашого часу, це пророцтво Малахії вже збулось, бо в 1923 році на території України віруючий чоловік священик на ім’я Нарцис Гумінський отримав одкровення від Господа Бога, в якому було сказано: ти Ілля! Встань і йди, відроджуй Церкву Мою. З цього часу він сповнився багатьма духовними дарами від Господа, і почав істинно і самовіддано проповідувати Святе Євангеліє і Одкровення Іоанна Богослова, зцілюючи при цьому людей від різноманітних хвороб, духовних і тілесних іменем Господа Ісуса Христа.
Хочемо застерегти від гріха тих, хто неглибоко досліджує Святу Біблію і скаже: так це ж Малахія говорить про Іоанна Хрестителя, як і Ісус сказав; і цитують Євангеліє: І коли хочете знати, він є Ілля, що має прийти. (Матвія 11;14). Так, в Святому Євангелії Ісус говорить про Іоанна Хрестителя, і пророк Малахія в 3-й главі говорить про Іоанна Хрестителя, але в 4-й главі пророк Малахія говорить не про Іоанна Хрестителя, а про Іллю Хрестителя, який прийде перед другим пришестям Христовим, що вже й сталося, бо вся четверта глава говорить про друге пришестя Ісуса Христа. Дорогі Брати і Сестри, зверніть свою увагу на те, коли Господь пошле пророка Іллю: Ось, Я пошлю до вас Іллю пророка перед настанням дня Господнього, великого і страшного. (Малахії 4; 5)
День Господній чи день Господа – великий і страшний, лютий, день гніву, день скорботи, тісноти, спустошення і руйнування, пітьми і мороку, це і є день другого пришестя Ісуса Христа, про який і говорить пророк Софонія: Близький великий день Господа, близький, і дуже поспішає: уже чутний голос дня Господнього; гірко заволає тоді й найхоробріший! День гніву — день цей, день скорботи і тісноти, день спустошення і руйнування, день пітьми і мороку, день хмари й імли, 16 день труби і військового крику проти укріплених міст і високих веж. І Я стисну людей, і вони будуть ходити, як сліпі, тому що вони згрішили проти Господа, і розметана буде кров їхня, як порох, і плоть їхня — як послід. Ні срібло їхнє, ні золото їхнє не може врятувати їх у день гніву Господа, і вогнем ревности Його пожерта буде вся ця земля, бо знищення, і притім раптове, звершить Він над усіма жителями землі. (Софонії 1; 14-18),і в інших місцях Біблії і Євангелії говориться про цей день:(Ісаї 13; 9-10), (1-е Коринф. 1; 8). Дорогі Брати і Сестри, день Господній, великий і страшний – це день другого пришестя Ісуса Христа, до якого Господь підготовлює людей через Свого пророка Іллю Хрестителя, який відродив Церкву Христову для спасіння Людству.
Проповідуючи Святе Євангеліє всім людям про швидке пришестя Господа Ісуса Христа, про віру Христову, щоб всі примирилися з Богом – щоб люди покаялись і врятувались від вічної смерті, Пророк Ілля направляв на Євангельський шлях і священиків Православної, Католицької та інших церков. Він хотів на основі Святого Євангелія, яке є основою спасіння кожній людині, як каже Христос: Дослідіть Писання, бо ви сподіваєтесь через них мати життя вічне; а вони свідчать про Мене. (Іоанна 5; 39), хотів примирити і об’єднати ці церкви в єдину Апостольську Церкву, котра була розколена ними в 1054 році. Бо кожна людина повинна підкорятись більше Господу Богу – Його Святому Євангелію ніж людям, навіть якщо ця людина є священиком тої чи іншої церкви! Як і каже Святе Євангеліє: Петро ж і апостоли сказали у відповідь: Богові треба коритися більше, ніж людям. (Діяння 5; 29).
Є свідчення очевидців, які бачили Пророка Іллю, і деякі архівні документи про те, що Пророк Ілля звертався і до керівників цих церков. Так Римський понтифік Пій 11 (1857-1939) за призив Іллі: покаятись в гріхах і перейти до попередніх Євангельських – Апостольських позицій, Пій 11 не прийняв його як Господнього Посланника, Пророка, і позбавив Гумінського Іллю сану ксьондза і ув’язнив в підземелля монастиря. Але Ілля і там пророкував і проповідував Святе Євангеліє монахам, так, що вони починали вірити йому, і тоді Пій 11 звільнив Іллю Пророка і звелів гнати його.
Також Пророк Ілля звернувся з подібним Словом Божим і до керівників Православної церкви, але і в цій церкві не прийняли його як Господнього Посланника, Пророка.
З яким Словом Божим звертався Ілля Пророк до цих двох церков?
Пророк Ілля призивав до покаяння, щоб не розпинали Господа Ісуса своїми гріхами, щоб не обманювали людство брехнею прикритою Словом Божим, щоб не благословляли Словом Божим війни і всяке кровопролиття і неправду, Святе Євангеліє зробили в своїх руках предметом торгівлі і кар’єри. Щоб оставили звеличування, володарську гордість царів, імператорів, називаючи себе: непогрішимими, намісниками Бога на землі; заставляючи і навчаючи дітей Божих називати себе: святішим владикою, папою, отцем, батюшкою, такими діями видають себе за Бога для людей, чим і вводять людство в ідолопоклонство; говорив і говорить всім Пророк Божий Ілля: (Послання Пророка Іллі 9; 42-44.) і стверджує вищесказане Святим Євангелієм, Словами Господа і Бога Ісуса Христа:
8 Ви ж не називайтесь учителями, бо один у вас Учитель – Христос; усі ж ви – браття. 9 І отцем не називайте собі нікого на землі, бо один у вас Отець, Який на небесах. 10 І не називайтесь наставниками, бо один у вас Наставник – Христос. 11 Більший же з вас нехай буде вам слугою. 12 Бо хто підносить себе, той принижений буде, а хто понижує себе, той піднесеться. 13 Горе вам, книжники і фарисеї, лицеміри, що зачиняєте Царство Небесне перед людьми, бо ви, і самі не входите, і бажаючих увійти не допускаєте. (Матвія 23; 8-13).
І якщо весь Християнський світ в своїх молитвах називає безгрішного Бога: Святий Боже, то хто ті грішні люди які нині видають себе за найсвятіших, святіших, владик, пап, отців, батюшок; хіба це не є противність Богові, хіба це не є звеличуванням вище Святого Бога, хіба це не дух і образ антихриста; так, це так і є! Бо в житті багатьох церков, цей гріх священиків, бути Богом, нажаль царить і процвітає. І Святе Євангеліє про це попереджає пророкуючи: Нехай ніхто не спокусить вас ніяк: бо день той не прийде, поки не прийде раніш відступлення і не відкриється чоловік гріха, син погибелі, який противиться і звеличується над усім, що зветься Богом, або святинею, так що в храмі Божому сяде він, як Бог, і за Бога себе видаватиме. (2-е Фессалонікійців. 2; 3-4). Цим чоловіком був Архієпископ в Католицькій церкві, який першим об’явив себе: папою, (тобто – я отець (бог) для всіх вас), непогрішимим, (я безгрішний, а безгрішним – є тільки Господь Бог). І на превеликий жаль цей образ перейняли на сьогодні багато священиків різних церков, навчаючи людей так їх називати . І більшість людей світу це прийняли, як нібито щось необхідне в вірі Господній і почали називати їх титулами та іменами Божими, чим впали в жахливий гріх ідолопоклонства, порушивши першу заповідь Господню. Я Господь, Бог твій, … нехай не буде в тебе інших богів перед лицем Моїм. (Вихід 20 глава 2-3 вірш). Всякий хто видає себе за Бога той протидіє Ісусу Христу, не підкоряється Слову Божому і такого називають антихристом, бо слово анти означає проти Христа, а Іоанн Богослов пророкував на цей час говорячи:
Діти! Остання це година! І як ви чули, що прийде антихрист – і тепер з’явилося багато антихристів, – з цього ми і пізнаємо, що остання година настала. (1-е пос. Іоанна 2; 18).
Відвідав Пророк Ілля зі Словом Божим і керівників держави в Москві, бачився з генеральним секретарем І. В. Сталіним.
Пророк Ілля є Новозавітним Пророком, який прийшов в дусі і силі Старозавітного Іллі Фесвитянина; подібно як Іоанн Хреститель, про якого говорить Ісус Христос: І прийде перед Ним в дусі і силі Іллі, щоб навернути серця батьків до дітей, і непокірних – до мудрості праведників, щоб представити Господу народ приготовлений. (Луки 1; 17.) Що означає в дусі і силі Старозавітного Іллі? Це означає що він мав подібну любов до Бога як Старозавітний Ілля, що він з тією сміливістю Старозавітного Іллі проповідував, зціляв, сміливо і грізно викривав невірних володарів.
В 1925 році Пророк Ілля в Україні, в місті Погребище (нині районний центр у Вінницькій області) почав організовувати молитовні і проповідницькі зустрічі в Каплиці на католицькому кладовиську, при цьому зцілюючи в день до сотні хворих і невиліковно хворих людей; як бачите нижче, цей момент зафіксований на фотографії 1925 року:
Пророкуючи про швидке пришестя Господа Ісуса Христа, проповідуючи Євангельську істину, Пророк Ілля організовував по багатьом селам і містам святі Общини; цим він відродив, відновив ту першу Христову – Апостольську Церкву, як звелів йому Господь, і 1925 рік є роком відродження Христової Церкви, якій Пророк Ілля дав таку назву: Православна Євангельська Апокаліпсична Церква.
† Православна – правильно, істинно прославляє Господа.
† Євангельська – виконуюча Святе Євангеліє в повному об’ємі.
† Апокаліпсична – визнає і виконує Одкровення Іоанна Богослова.
† Церква – зібрання віруючих в Господа Ісуса Христа людей. Також будинок де ми звершуємо Богослужіння, поклоняючись Господу Богу.
Коли сформувалась Церква, Пророк Ілля відповідно отриманого від Господа одкровення, передав Церкві сім Святих Таїнств:
1) Святе Таїнство Хрещення – (Ін. 3, 3-6/1-е Петра 3, 21) дорослим і дітям.
2) Сповідь – (Пос. Якова 5, 16).
3) Умивання ніг – (Іоанна 13, 1-15).
4) Причастя – (1-е пос. Павла до Коринф’ян 11, 23-29).
5) Священство – (Біблія кн. Левіт 8, 10),
6) Маслосвяття – (Пос. Якова 5, 14-15) і помазання миром, оливою.
7) Одруження – (Матвія 19, 4-6).
Коли Пророк Ілля почав давати Святе Хрещення для дорослих і Хрещення для дітей та інші Святі Таїнства; з того часу Пророка Іллю почали називати: Ілля Хреститель.
Про Святе Таїнство Хрещення
Святе Таїнство Хрещення в Святі Церкві Христові є одним із найважливіших таїнств, без прийняття котрого людина не може увійти в Царство Боже, як і сказав про це Сам Ісус Христос: істинно, істинно кажу тобі, якщо хто не народиться від води і Духа, не може увійти в Царство Боже. (Іоанна 3:5).
Давайте розглянемо, що і як стається під час прийняття цього Таїнства людиною.
Людина почувши Слово Боже, Слово Святого Євангелія, повинна покаятись в своїх гріхах і увірувати в Господа Ісуса Христа, А заповідь Його та, щоб ми вірували в ім’я Сина Його Ісуса Христа (1-е Іоанна 3:23), прилетіти на крилах віри в Церкву Божу, з бажанням стати Християнином, стати наслідником Царства Божого. Священик (який має право священнодіяти) дає такій людині Святе Хрещення; під час якого людина сповідує свої гріхи і дає обітницю Господу: зрікаючись гріха і зла, сатани і всіх діл його, і обіцяє любити Господа Бога і жити по Його Святих Заповідях і Одкровеннях; потім входить в воду з всіма своїми гріхами, Священик хрестить її в ім’я Отця і Сина і Святого Духа, і при цих словах людина занурюється в воду вмираючи для гріха і виходячи із води, воскресає для Господа. Господь прощає всі гріхи її і посилає їй Духа Святого (Святий Дух поселяється в душі цієї людини,така людина стає храмом для Духа Святого), і священик об’являє: Перемагаючому гріх, сатану і світ дам одягнутися в Білу Одежу і не згладжу твого ім’я із Книги Життя, і сповідую ім’я твоє перед Отцем Моїм і Ангелами Його в той великий Господній день. Амінь. одягає в святу Білу Одежу, яка є символом праведності, чистоти і святості, (це є те, що цю людину Господь Бог простив; очистивши, вибіливши і одягнувши її душу і тіло в святу Білу Одежу). Також при цьому Господь записує ім’я цієї людини в Книгу Життя, яка у Господа на небесах, і після всього цього, Отець Небесний визнає цю людину за Свого сина чи дочку, проголошуючи: це є син мій улюблений, в котрому Моє благовоління. (Матвія.3:13-17), (Одкр.3:5), (Одкр.20:12-15), (2 Кор.6:18).
Таким дійством, Господь через Святе таїнство Хрещення омиває людину від гріхів її і народжує духовно людину від Бога, людина стає Християнином і дитям Божим, а відповідно і наслідником Царства Божого.
Про Святе Таїнство Хрещення для дітей
Хрещення (для дітей) – це Святе таїнство дається дитині в ранньому її віці, а точніше у восьмий день після народження дитини, як і сказано в Святому Євангелії і Біблії: А як минуло вісім днів, коли належало обрізати Його, дали Йому ім’я Ісус, наречене ангелом ще перед тим, як зачався Він в утробі. (Лк.2:21), (Буття 17:10-12) …. Обрізання дітей в Старому Завіті і є прообразом Хрещення для дітей в Новому Завіті.
Але про вказаний 8-й день це в ідеалі, а бути може і по різному, це залежить від ряду причин: як пройшли роди, наскільки дитя здорове, тобто, коли випишуть маму і дитя з пологового будинку. Наскільки батьки грамотні в цьому питанні, тобто, коли вони вирішать за необхідність хрестити свою дитину; в 8-й, чи в 20-й день, чи в один рік, чи в три роки, більшість з цього залежить від його батьків чи тих, хто взяв відповідальність батьків на себе. Тому-то Пророк Ілля і звертається до Вас батьки: … навчайте своїх діток Святому Євангельському Слову, бо ви будете давати відповідь перед Господом за їхнє виховання, чи привели ви їх до Бога, чи лишили їх на поталу дияволу і вічні страждання.
Тому, батьки! Хрестіть своїх дітей в Церкві Господні як можна раніше! Бо якщо дитя несподівано помре, то в Царство Боже воно не ввійде, бо воно не було охрещеним, як і Господь говорить: істинно, істинно кажу тобі: якщо хто не народиться від води і Духа, не може увійти в Царство Боже. (Іоанна 3; 5.). Воно не народжене від води і Духа Святого, а тому не є дитям Божим; бо від своїх земних батьків, дитя не родиться Християнином; родитись Християнином можливо тільки через прийняття Святого Таїнства Хрещення, яке народжує людину від Бога – від Духа Святого, і ніяк інакше, що і стверджує в Євангелії Ісус Христос: Народжене від плоті є плоть, а народжене від Духа є дух. (Іоанна 3; 6.).
Силу ж дитяче Хрещення має до дванадцятилітнього віку. З цього часу дитя може чітко розуміти і розрізняти, що є добро, а що зло, що можна робити, а чого робити не можна. В Святому Євангелії показаний приклад з Отроком Ісусом: І коли було Йому дванадцять років, прийшли вони також за звичаєм до Єрусалима на свято. Через три дні знайшли Його в храмі, де Він сидів серед учителів, слухав їх і розпитував; усі, хто слухав Його, дивувалися розуму і відповідям Його. (Луки 2:42.46-47).
Надалі необхідно давати отроку чи отроковиці Хрещення для дорослих за їх згодою. Звичайно, можуть бути виключення із цього правила, наприклад: якщо дитя до цього віку не настільки розвинуте, щоб могло розуміти і розрізняти що є добро, а що є зло: а тому, для таких остається в силі дитяче Хрещення на рік чи два.
Люди – браття, хрестіть своїх дітей, щоб вони були народженими від Бога – щоб вони були дітьми Божими, а відповідно спадкоємцями Царства Божого!
Чому необхідно давати отроку чи отроковиці Хрещення для дорослих, якщо в дитячому віці їм було дано Хрещення?
А тому, що в дитячому віці дитя не могло розмовляти і мислити, а відповідно і не давало обітниці Господу, за нього відповідали інші люди, хрещені його; а Святе Євангеліє стверджує: Так і нас нині, подібно до цього образу, хрещення, не обмивання тілесної нечистоти, а обіцяння Богові доброї совісти, спасає воскресінням Ісуса Христа, (1 Петра.3:21). Отож, отрок чи отроковиця, котрі вірять що є Господь Бог, і можуть чітко розуміти і розрізняти що є добро, а що є зло, що можна робити, а чого робити не можна, повинні самі дати обітницю Господу Богу, щоб виконати Святе Євангеліє і мати в собі воскресіння і життя вічне. Але якщо вони ігнорують, не хочуть приймати Святе Таїнство Хрещення для дорослих, не хочуть давати обітниці Господу, бо вони її ще не давали Господу, то вони втрачають Духа Святого і перестають бути Християнами а так і наслідниками Життя вічного.
Про щорічне поновлення Святого Таїнства Хрещення
Пророк Ілля Хреститель, на суворій основі Слова Божого, звелів щорічно всім поновляти Святе Хрещення для дорослих, 07.07. в святковий день Народження Предтечі Господнього Іоанна Хрестителя.
Люди, які не глибоко досліджують Біблію, або зовсім не вивчаючі Її, скажуть: навіщо щорічно поновляти святе Хрещення? А ось чому:
1. В старозавітний період життя народу Божого, був призначений Господом день очищення або відкуплення народу від гріхів 7-го місяця в 10-й день: 29 І нехай буде це для вас вічною постановою: у сьомий місяць, в десятий [день] місяця смиряйте душі ваші і ніякої справи не робіть, ні тубілець, ні прибулець, що оселився між вами, 30 тому що в цей день очищають вас, щоб зробити вас чистими від усіх гріхів ваших, щоб ви були чисті перед лицем Господнім; 31 це субота спокою для вас, смиряйте душі ваші: це постанова вічна. 32 Очищати ж повинен священик, який помазаний і який освячений, щоб священнодіяти йому замість батька свого: і зодягне він лляну одежу, одежу священну, 33 і очистить Святе Святих і скінію зібрання, і жертовник очистить, і священиків і весь народ громади очистить. 34 І нехай буде це для вас вічною постановою: очищати синів Ізраїлевих від усіх гріхів їхніх один раз на рік. І зробив він так, як повелів Господь Мойсеєві. (Левіт 16; 29-34.). Бо святе Хрещення і є для людини днем очищення або відкуплення, як говорить Апостол Павло: І не ображайте Святого Духа Божого, яким покладено на вас печать у день відкуплення. (Ефесянам 4; 30.). Так і ми – Православна Євангельська Апокаліпсична Церква Господня поновляємо святе Хрещення один раз в рік, в 7-й місяць і в 7-й день місяця, в день народження великого пророка Божого Іоанна Хрестителя, котрий першим дарував людям від Господа це велике таїнство Хрещення: 2 за первосвящеників Анни і Каяфи, було слово Боже до Іоанна, сина Захарії, в пустелі. 3 І він проходив по всій околиці Йорданській, проповідуючи хрещення покаяння для прощення гріхів, (Луки 3; 2-3.), і ще: Я не знав Його; але Той, Хто послав мене хрестити водою, сказав мені: … (Іоанна 1; 33.). І так, щорічно поновляйте Святе Таїнство Хрещення і будьте чистими і святими, до чого і призиває нас Господь: Неправедний нехай ще чинить неправду; нечистий нехай ще оскверняється; праведний же нехай ще творить правду, і святий нехай ще освячується. (Одкровення 22; 11.). А коли людина стає святою? Коли приймає святе таїнство Хрещення!
2. А ось і наступна необхідність щоб поновляти святе таїнство Хрещення: Одного разу Апостол Павло проповідуючи Святе Євангеліє в Малій Азії, в місті Єфесі, найшов там деяких учеників, і звернувши свою пастирську увагу на них, він побачив, що вони не мають Святого Духа, і навіть не чули що є Святий Дух. Павло ж навчив їх прийняти другий раз Хрещення, і вони хрестились в ім’я Господа Ісуса і Дух Святий зійшов на них. Таким чином був видалений найважливіший недолік – життя без Господа Бога без Духа Святого. Під час перебування Аполлоса в Коринфі, Павло, пройшовши верхні країни, прибув до Ефеса і, знайшовши там деяких учеників, 2 сказав їм: “Чи прийняли ви Святого Духа, увірувавши?” Вони ж сказали йому: “Ми навіть і не чули, чи є Дух Святий”. 3 Він сказав їм: “У що ж ви хрестились?” Вони відповідали: “В Іоаннове хрещення”. 4 Павло сказав: “Іоанн хрестив хрещенням покаяння, говорячи людям, щоб вірували у Грядущого за ним, тобто у Христа Ісуса”. 5 Почувши це, вони хрестилися в ім’я Господа Ісуса, 6 і, коли Павло поклав на них руки, зійшов на них Дух Святий, і вони стали говорити іншими мовами і пророкувати. 7 Усіх же їх було чоловік близько дванадцяти. (Діяння Апостолів 19; 1-7.) А в наш час, це ще більш актуально; бо ми зараз не бачимо своїми фізичними очима сходження Духа Святого, Котрий сходив на приймаючого Хрещення у вигляді вогняних язиків, і на перший погляд не знаємо в кому Він є, а кого оставив, через зроблений мертвий гріх. Так, всяка людина, коли вперше приймає таїнство Хрещення, вона може і не знати про всі мертві гріхи, котрих уже їй робити не можна, що й буває часто з багатьма новими братами і сестрами. Тай не кожен може вмить переродитися і вже сьогодні жити кристально по Християнські, не вчинивши мертвого гріха. А як відомо, Християнин який вчинив мертвий гріх – духовно вмирає, стверджує Апостол Павло: I вас, мертвих через злочини і гріхи ваші, (Єфесянам 2; 1.), і Святий Дух покидає таку людину, і ім’я її стирається із Книги Життя, … і зітре Господь ім’я його з піднебесної; (Второзаконня 29; 20.) така людина перестає бути дитям Божим, бо живе уже без Бога, і подальша доля її пекельна І хто не був записаний у книзі життя, той був кинутий в озеро вогненне. (Одкровення 20; 15.). А далі ця людина живе, як вона думає про себе, повноцінним Християнським життям: ходить в Церкву, сповідається, причащається Тілом і Кров’ю Христовою, і зверніть увагу, причащається не для спасіння собі, а в осудження собі, про що і не підозрює. А святий Апостол Павло грізно про це попереджує, кажучи: 27 Тому-то, хто їстиме хліб цей або питиме чашу Господню недостойно, винний буде супроти Тіла і Крови Господньої. 28 Нехай же випробовує себе людина, і так нехай їсть від хліба цього і п’є від чаші цієї. 29 Бо хто їсть і п’є недостойно, той їсть і п’є на осудження собі, не розмірковуючи про Тіло Господнє. (1-е Коринфянам 11; 27-29.). А інші святі таїнства, окрім Хрещення, не можуть знову воскресити із мертвих – родити від води і Духа Святого. І тоді, така Церква буде поступово наповнюватися мертвими Християнами і омертвіє – Господь покине її, а це означає, що ні одна людина не найде спасіння в такій церкві, але загине. А тому призиваємо всіх, поновляйте святе Хрещення, щоб не загинути, але мати життя вічне!
3. Є і ще причина, по котрій необхідно поновлювати святе Хрещення – це відступ від істини, віддалення від Господа, коли людина, прибуваюча з Ісусом Христом, покидає Його, йде в світ і духовно вмирає, живучи у відомому роді гріхах. Потім ця людина усвідомивши своє гірке положення, повертається до Господа Бога, такій людині необхідно покаятись і охреститися повторно. Хтось подумає чи спитає: а хіба таїнство Причастя не очищає людину від гріха?
Так, таїнство Причастя очищає людину від гріха якщо вона є Християнином і виконує Святе Євангеліє. Тому, щоб причаститися людині, їй спочатку необхідно стати Християнином, сином чи дочкою Господньою, а це творить Господь тільки через святе таїнство Хрещення, і тільки після цього людина отримує право на причастя Тіла і Крові Христової – на ці плоди Дерева Життя, якими є Ісус Христос. Блаженні ті, які дотримуються заповідей Його, щоб мати їм право на дерево життя і ввійти в місто воротами. (Одкровення 22; 14.). А людина яка робить гріх, цим порушує Заповіді Господні, а тому не має права причащатися Тіла і Крові Христової, а якщо і причащається, то в осудження собі, як вище вже описано: (1-е Коринфянам 11; 27-29.). А тому, краще для людини бути охрещеною двічі, тричі і так далі і бути спасенною, ніж знехтувати цим Даром Божим і бути осудженою на вічні муки.
4. Тай і всім хто прийняв благодать Святого Духа, дуже корисно щорічно поновляти святе Хрещення, для більшого свого освячення, укріплення і ствердження у вірі Господній, як і призиває нас Христос, щоб ми освячувались ще і ще … : Неправедний нехай ще чинить неправду; нечистий нехай ще оскверняється; праведний же нехай ще творить правду, і святий нехай ще освячується. (Одкровення 22; 11.), і для прикладу усім грішникам, що і вони повинні каятися в гріхах і просити святого Хрещення.
На сьогоднішній день деякі люди і церкви скажуть нам: адже другий раз приймати Хрещення неможна, це гріх, це перехрещування чи відхрещування від віри. І виправдовують ці свої висловлювання з послання Ап. Павла до Ефесян: один Господь, одна віра, одне хрещення, (Єфесянам 4; 5.).
Слова одне Хрещення, не виражають одноразовість прийняття цього таїнства, а виражає в собі те одне або єдине і істинне святе таїнство Хрещення із декількох невірних видів хрещень здійснених людьми, котрі вже були в той час, і нині є, а саме:
-
хрещення – простим пірнанням у воду,
-
хрещення – вогнем (обрізанням),
-
хрещення – просто порозмовляти з людиною,
-
хрещення – тільки покладанням рук, та інші …
Всі ці хрещення здійснюванні людьми, не є істинними!
А про істинне, справжнє, одне Хрещення показав нам на Власному прикладі Сам Господь Ісус Христос в річці Йордані, коли приймав Хрещення з рук Іоанна Хрестителя, водою і Духом Святим; як про це і каже нам Ісус Христос в Святому Євангелії: істинно, істинно кажу тобі: якщо хто не народиться водою і Духом, не може увійти в Царство Боже (Іоанна 3; 5.). І так, Хрещення водою і Духом Святим і є тим істинним, одним святим Хрещенням про котре сказав Апостол Павло: один Господь, одна віра, одне хрещення, … (Єфесянам 4; 5.). А тому, всі ті, котрі стверджують, що другий раз приймати святе Хрещення неможна, це є гріх, помиляються, і перетворюють в своєму розумі і в розумі багатьох людей Святе таїнство Господнє в гріх, у зло, чим і умертвляють духовно багатьох людей, і самі стають ворогами Божими.
Адже самі подумайте, хіба може святиня Господня, призначена для спасіння і очищення від гріхів, для освячення, для воскресіння і народження людини від Бога, багаторазовим її прийняттям, спричинити людині гріх, зло і смерть? Ніяк не може! Бо Господь Бог призиває нас до чистоти і святості, кажучи: праведний же нехай ще творить правду, і святий нехай ще освячується. (Одкровення 22; 11.), і ще: бо Я — Господь Бог ваш: освячуйтеся і будьте святими, бо Я [Господь, Бог ваш] святий; … (Левит 11; 44.), ось цього бажає від нас Господь Бог! А хто бажає протилежного, щоб людина не очищалася, не освячувалась, не народжувалась від води і Духа Святого і через це жила духовно мертвою, щоб загинула; той нехай знає, що творячи таке (свідомо чи несвідомо), ти стаєш слугою диявола і ворогом Господа Бога. А тому, благаю Вас браття, не перетворюйтесь в рабів зла і гріха, не наслідуйте, не копіюйте зло, але добро, і прийнявши святе Хрещення – народившись від Бога, будьте вільними дітьми Отця нашого Небесного, маючими в своїх серцях добро і любов Божу!
Так, людині яка не розкаюється в своїх гріхах, хрещення давати непотрібно, бо воно її не врятує. Але людині яка вірує в Господа Ісуса Христа, яка визнає Його своїм Спасителем і Богом, яка визнає свої гріхи і розкаюється в них, просто необхідно давати святе Хрещення багаторазово!
Проте, нехай ніхто не помиляється, що прийнявши Хрещення, без істинної віри в Господа Ісуса Христа, ти отримав спасіння; не Хрещення спасає людину, а Господь!!! Хрещення є тільки інструментом в руках Божих для спасіння людини, щоб вона з повноцінною вірою стала дитям Божим, і мала життя вічне.
Про Таїнство Умивання ніг:
Дорогі і улюблені брати і сестри, сьогодні в Християнському світі майже забули про Святе Таїнство Умивання ніг, (Святе Євангеліє від Іоанна глава 13; 1-15), так, саме Таїнство! Тому що це встановив Сам Ісус Христос і грізно заповів Своїй Церкві в особі Петра: якщо не вмию тебе, не матимеш частини зі Мною. (Іоанна глава 13; 8). Якщо Господь когось не омиє, то така людина не матимете частини з Господом Ісусом Христом, вона не зможете бути Християнином, і не зможете мати життя вічного. Це Таїнство є Божим дійством, яким Господь омиває людину від гріха, показуючи нам приклад смирення і любові Своєї до нас, а хто не приймає цього Святого Таїнства Умивання ніг саме так, як Господь повелів: Отже, якщо Я, Господь і Учитель, умив вам ноги, то і ви повинні вмивати ноги один одному. Бо Я дав вам приклад, щоб і ви робили так само, як Я зробив вам. (Іоанна глава 13; 14-15.), той не приймає любові Божої, не приймає Його повеління, той не любить Господа Бога, він не може виконати найбільшу Заповідь Господню, а тому не має права причаститись Тіла і Крові Христової, а відповідно не може мати частини з Господом Ісусом Христом, як і Сам Він сказав: якщо не вмию тебе, не матимеш частини зі Мною. (Іоанна глава 13; 8).
Улюблені, виконуйте Святе Євангеліє в повному об’ємі, і таким чином проявите свою любов до Господа Бога (Іоанна глава 14; 21) і будете мати частину з Ним в Царстві Його. Амінь.
Про Християнське привітання
Великий Пророк Божий Ілля Хреститель утвердив у Церкві Господні Християнське привітання: Слава Господу Ісусу Христу, відповідь: навіки слава! Цим привітанням людина прославляє свого Спасителя і Бога зустрічаючись із іншим Християнином, який є храмом для Господа Бога. Хіба ж не знаєте, що ви – храм Божий і Дух Божий живе в вас (1-е Коринфянам 3; 16.) А якщо Християнин підходить до храму Господнього, в якому живе Господь, то відповідно повинен прославити Господа Бога! А той хто не прославляє свого Творця, Спасителя і Бога, той не любить Його і цим ображає Його. Браття, вітайте один-одного прославляючи Господа Бога, Який живе в вас. Отже, прославляйте Бога в тілах ваших і в душах ваших, які є Божі. (1-е Коринфянам 6; 20.).
Про Святі Ікони (Картини)
Пророк Божий Ілля Хреститель на суворій основі Слова Божого, повелів Церкві Господні вшановувати і величати святі Ікони.
Чому Господь звертає на це нашу увагу за допомогою Пророка Свого Іллі Хрестителя в ці останні дні, перед Своїм другим пришестям? А тому, що багато “Християнського” люду вели і ведуть війну проти святих Ікон Господніх, навчаючи людей обману; нібито вшановуванням Ікон Господніх, Християни інших Церков порушують другу Заповідь Господню. В свій час їх викидали зі своїх домів, з ненавистю спалювали на кострах, викидали в ями для сміття і всіляко нищили їх, і на сьогоднішній день, не вшановують і не величають їх, а тих Християн які вшановують і величають святі Ікони називають ідолопоклонниками; чим ображали і ображають Господа Ісуса Христа зображеного на таких святих Іконах. Але такі “Християни” не просто ображають Господа такими висловлюваннями, але зрікаються Його, бо називаючи тих Християн, які прославляють, величають і поклоняються Ісусу Христу, Який зображений на цих Святих Іконах, ідолопоклонниками, то відповідно Господа Бога Ісуса Христа, зображеного на них, зрікаються і цим словом стверджують що Він не є Богом. В мене не повертається навіть язик таке слово промовити на адресу Господа Бога; бо ідолопоклонником є – та людина, яка віддає божеські почесті, обожнює (визнає за Бога) іншу людину, тварину, рослину словом, ділом чи думкою, але ця людина чи тварина не є Богом (окрім Ісуса Христа), то така людина чи тварина є ідолом, божком. Ідол – придуманий людиною бог; видимий або не видимий, виготовлений або взятий людиною з природи – рослину, тварину чи людину, якій спрямовують люди божеські почесті, обожнюють.
Браття, як же ми повинні відноситись до святих Ікон (Картин)?
Є три види ікон (картин):
1. Святі Ікони Господні, на яких зображений Господь Бог – ними потрібно величати Господа у свята Господні, перед ними можна молитись Господу, прославляти Господа і поклонятись Господу Богу, ними потрібно прикрашати Храми Господні – Церкви, а також свої будинки в яких проживаємо.
2. Ікони Святих, на яких зображені чи може вже сфотографовані святі праведники і угодники Господні – ними можна величати святих праведників у дні їх пам’яті та свят. Ними можна прикрашати Храми Господні, але не передню частину Храму, а бокові та задні стіни Храмів, щоб не було обожнення цих святих і не виник гріх ідолопоклонства; тобто, перед ними неможна поклонятись! Ними можна прикрашати свої будинки, за правилом Храмів.
3. Ікони видуманих богів – ідолів, картини, портрети поетів, співаків, політиків, різноманітних образів міфології і т. д. – ними категорично не можна прикрашати Храми Господні. Ними не личить Християнам прикрашати свої будинки, а особливо ту кімнату в якій ви прославляєте Господа.
Пророк Ілля Хреститель говорить у своєму посланні: Вшановуйте святі Ікони, але не віддавайте їм Божеських почестей, ради виконання другої Заповіді Господньої. (Послання Пророка Іллі 6; 21.). Тобто, Ікони на яких зображені праведні і святі люди: Пророки, Апостоли, мученики, сповідники, угодники Христові, перед ними неможна поклонятись! щоб не було обожнення цих святих і не виник гріх ідолопоклонства. Але Ікони на яких зображений Господь Бог – є Його Святим Євангелієм, Словом Божим яке перетворене в Його Святий Образ, Картину, яка підписана Його Святим і Божественним Ім’ям і яка освячена Словом Божим, молитвою і святою Водою, перед ними можна і потрібно поклонятись Господу, молитись і прославляти Господа Бога, про що і стверджує Святе Євангеліє: Тому і Бог звеличив Його і дав Йому ім’я вище над усяке ім’я, 10 щоб перед іменем Ісуса приклонилось всяке коліно небесних, земних і пекельних 11 і всякий язик сповідував, що Господь Ісус Христос у славу Бога Отця. (Посл. Филип’ян 2; 9-11.). А для вас, що благоговієте перед ім’ям Моїм, зійде Сонце правди і зцілення у променях Його, і ви вийдете і заграєте, як тельці вгодовані; (Біблія, Малахії 4; 2).
Але Ікони Господні не є єством Бога, а тільки Його Образ та Ім’я, про що завжди потрібно пам’ятати, бо Сам Господь Бог в Пресвятій Тройці знаходиться на Небесах в неприступному світлі і в водночас в кожному із нас – хто народився від Бога і виконує Його Святе Євангеліє.
Що до другої Заповіді Господньої: Не роби собі кумира і ніякого зображення того, що на небі вгорі, і що на землі внизу, і що у воді нижче землі; не поклоняйся їм і не служи їм, бо Я Господь, Бог твій, ……. (Біблія Вихід глава 20; 4-6). Ті люди, які не сприймають Святих Ікон Господніх, і осуджують тих Християн, які поклоняються Господу Ісусу Христу зображеному на цих Святих Іконах (Картинах), не розуміють Слова Божого, бо з таких стверджень їхніх виходить що наш Господь Бог в цій Своїй Заповіді призиває нас не поклонятися Йому перед Його Іконами (Картинами). Ні, це не так! Бо тут Господь має на увазі в словах: Не роби собі кумира і ніякого зображення того, що на небі вгорі, не Себе чи Свій Образ, а сонце, місяць, зорі яким люди поклонялися в той час, і сьогодні ще поклоняються і обожнюють їх. Давайте звернемось до Слова Божого: у дні Мойсея весь народ Божий і сам Мойсей, який дав від Господа народу Божому 10 Заповідей, поклонялися Господу Богу перед Ковчегом Завіту над кришкою якого було два Херувими, і Заповідь не порушувалась. І коли був побудований Храм Соломоном і тоді був занесений Ковчег Завіту з тими ж Херувимами у Святе – Святих, ще два Херувими величиною в десять ліктів поставлені були у Храмі. Також були у цьому Храмі різьблені образи Херувимів на дверях та стінах. І сказав Господь Мойсеєві, говорячи: … 10 Зробіть ковчег з дерева ситим: довжина йому два лікті з половиною, і ширина йому півтора ліктя, і висота йому півтора ліктя; … 16 І поклади в ковчег одкровення, що Я дам тобі. … 18 і зроби із золота двох херувимів: карбованої роботи, зроби їх на обох кінцях кришки; … (Біблія Вихід глава 25; 18-22), 23 І зробив у давирі двох херувимів з оливкового дерева, висотою у десять ліктів. … 27 І поставив він херувимів усередині внутрішньої частини храму. … 29 І на всіх стінах храму навколо зробив різьблені зображення херувимів із пальмових дерев і квітів, що розпускаються, всередині і ззовні. … 32 На двох половинах дверей з оливкового дерева він зробив різьблених херувимів і пальми і квіти, що розпускаються, і обклав золотом; покрив золотом і херувимів і пальми. … (3-я Царств 6; 23-38). І як бачите, Мойсей і всі праведники, пророки поклонялися Господу Богу перед Ковчегом Завіту і Херувимами на ньому, поклонялися перед настінними зображеннями Херувимів і це не було гріхом, бо такий устрій повелів створити в Храмі Сам Господь! Запитую тих, хто противиться Іконам Господнім: якщо Господь, Який дав другу Заповідь Своєму народові, з радістю приймав від нього Славу і поклоніння перед зображеннями і статуями своїх слуг (Херувимів), то чи буде Він сьогодні нехтувати посланим Йому поклонінням Своїх дітей перед Його Святими Зображеннями Іконами? Ні, не знехтує, а з радістю прийме! Бо Святі Ікони Господні – це є трансформоване Слово Боже, це ж те саме Святе Євангеліє, тільки написане не буквами а образами, картинами! Коли ми читаємо Святе Євангеліє, то в нас в голові створюються Святі Картини Євангельських подій, і це не є гріхом, але якщо ці Євангельські Картини художник відтворить на полотні, то хіба вони перестануть бути Святими Євангельськими подіями? Ні! І якщо ці Картини, Ікони поставити в хронологічному порядку Євангельських подій, то це і буде теж саме Святе Євангеліє. У давнину майже всі люди, окрім заможних, не вміли читати, ось для них Святі Ікони (Картини) і були Святим Євангелієм, і перед ними вони поклонялись Господу Богу і величали прославляли Його. Погляньте на любу Ікону, чи Хрест Господній, вони всі підписані ім’ям Христовим, наприклад: Хрещення Господнє, Воскресіння Христове, і так далі, а Святе Євангеліє повеліває: 9 Тому і Бог звеличив Його і дав Йому ім’я вище над усяке ім’я, 10 щоб перед іменем Ісуса приклонилось всяке коліно небесних, земних і пекельних 11 і всякий язик сповідував, що Господь Ісус Христос у славу Бога Отця. (Посл. Филип’ян 2; 9-11.).
Браття, не воюйте проти Ікон (Картин) Господніх, бо така війна не із зображеннями ідольськими а з зображеннями Господніми, зі Словом Божим, а Слово Боже – є наш Бог Ісус Христос! А тому браття, не противтесь Господу Ісусу Христу, але вшановуйте, величайте і прославляйте Господа Бога нашого перед Його Святими Іконами Картинами, зображеннями Господніми, бо той хто противиться Ісусу Христу – називається антихристом. Любіть Господа і Його Слово в любому вигляді чи форматі, чим виконаєте Святе Євангеліє і будете істинними Християнами перебуваючи в любові Господній.
Про Хрест Христовий
Дорогі Брати і сестри, Великий Пророк Господній Ілля Хреститель повелів на основі Слова Божого почитувати і величати Святий Хрест Христовий який є :
-
Знаменом Ісуса Христа.
-
Жертовником Господнім.
-
Знаменом перемоги над силами сатани.
-
Вказівником дороги життя.
-
Символом Християнина.
-
Красотою Церкви.
-
Хранителем всього Всесвіту.
Чому Хрест Христовий став знаменом Ісуса Христа? А тому, що Господь ще в Старозавітній час, через Мойсея показав прообраз Сина Свого в образі змія почепленого на знамено: І послав Господь на народ отруйних зміїв, що жалили народ, і померло безліч народу з [синів] Ізраїлевих. І прийшов народ до Мойсея і сказав: згрішили ми, що говорили проти Господа і проти тебе; помолися Господу, щоб Він відігнав від нас зміїв. І помолився Мойсей [Господу] за народ. І сказав Господь Мойсеєві: зроби собі [мідного] змія і вистав його на знамені, і [якщо вжалить змій кого-небудь], ужалений, глянувши на нього, залишиться живим. І зробив Мойсей мідного змія і виставив його на знамені, і коли змій жалив людину, вона, глянувши на мідного змія, залишалася живою. (Числа 21;4-9).
Як і говорить Сам Ісус Христос: І як Мойсей підніс змія в пустелі, [на знамені], яке теж було подібне хресту, так належить піднестися Синові Людському, [на Хресті], щоб кожен, хто вірує в Нього, не загинув, але мав життя вічне. (Іоанна глава 3; 14). Улюблені, погляньте на народ Божий, який згрішив перед Богом, але розкаявшись отримав надію на спасіння поглянувши на мідного змія почепленого на знамено, який був прообразом Ісуса Христа на Хресті. Але представте собі Ізраїльтянина якого вкусила та отруйна змія десь за горою чи за густими і довгими кущами; який страх обіймав таку людину, що вона не бачить мідного змія, з яким трепетом і поспіхом ця людина бігла, летіла в ту сторону щоб її очі побачили мідного змія, щоб не вмерти, але мати життя. Тому сьогодні кожна людина повинна ще з більшим трепетом, вірою і надією споглядати на Хрест Христовий і перейнятися співчуттям до жертви Христової, і збагнути своїм розумом, всім своїм єством, що це є найбільша, найвища Любов Божа проявлена до мене, щоб я не загинув від отрути змія древнього, який є – дияволом і сатаною; а забажав сам мати у своєму серці цю Любов Христову, Любов до Бога і всіх людей, щоб мати життя вічне! Але сьогодні я запитую тих Християн, які не хочуть споглядати з вірою на образ розп’ятого Ісуса Христа, нашого Спасителя і Бога, який не просто дає можливість надалі жити як у дні Мойсея, але дає можливість мати життя вічне з Господом і зі всіма Святими, але такі люди відвертаються від Нього, цураються Його, а деякі і хулять Його, на своїй шиї не носять Хреста Христового, навіть жестом Христового знамені бояться осінити себе, у своїх церквах не хочуть бачити Його, і навіть на свої храми бояться поставити Хрест Христовий, а ті що якось наважились поставити на свій храм хреста, то цей хрест без розп’ятого Ісуса Христа, а якщо без Ісуса – то це не Христовий хрест. Але таких попереджає Апостол Павло кажучи: 18 Багато тих, про кого я часто говорив вам, а тепер навіть із сльозами кажу, поводяться як вороги хреста Христового. 19 Кінець їхній — погибель, бог їхній — черево, і слава їхня — в соромі, вони думають про земне. (Філіпійцям 3; 18-19). Але Святий Хрест Господній є силою Божою, підкреслено тим-же Апостолом: Бо слово про хрест для загиблих безумством є, а для нас, що спасаємось, – сила Божа. (1-е Коринфянам 1; 18.). Але святі Апостоли не стидалися а навіть хвалилися Христом Господнім: 14 А я не бажаю хвалитися, хіба тільки хрестом Господа нашого Ісуса Христа, Яким для мене світ розп’ятий і я для світу. (Галатам 6; 14), і не боялися проповідувати Христа розп’ятого, як і сам Апостол Павло каже: а ми проповідуємо Христа розп’ятого, для юдеїв спокуса, а для еллінів безумство, для самих же покликаних, юдеїв і еллінів, – Христа, Божу силу і Божу премудрість; (1-е Коринфянам 1; 23-24.).
Господь і Бог наш Ісус Христос називає: безумними і сліпими тих, хто хулить (поносить, зневажає) жертовник, на котрому приносили козлів та інших тварин в жертву за гріхи, промовляючи: І ще, коли хто поклянеться жертовником, то нічого, а якщо хто поклянеться даром, що на ньому, той винний. Безумні і сліпі! Що більше: дар чи жертовник, який освячує дар? Отже, хто клянеться жертовником, клянеться ним і всім, що на ньому. (Матвія 23; 18-20.) Цим Господь дав нам зрозуміти, як ми за прикладом Господа, Який став в захист Мойсеєвого жертовника, повинні стати в захист Його Новозавітного Жертовника – Хреста, на якому було принесено в жертву за нас не яку-небудь тварину, а Самого Господа нашого Ісуса Христа; бо хто хулить (поносить, зневажає) Святий Хрест Господній, той хулить (поносить, зневажає) і Самого Господа Який вибрав Собі за Жертовник не меч і блюдо, не каміння, не пилку і не друге що не будь, а саме Святий Хрест, згідно Святого письма: І як Мойсей підніс змія в пустелі, [на знамені], яке теж було подібне хресту, так належить піднестися Синові Людському, [на Хресті], щоб кожен, хто вірує в Нього, не загинув, але мав життя вічне. (Іоанна глава 3; 14).
Сьогодні багато Християн носить Хрест Христовий на своїй шиї, одні із-за моди, інші як оберіг, ще інші тому що їм батьки почепили і т.д. Але істинний Християнин повинен носити Святий Хрест Христовий по вірі і із-за любові до Ісуса Христа і цим без слів проповідувати Христа розп’ятого, і показувати цим що я є Християнином, що я є храмом Божим, тому що в мені живе Дух Божий, в мені живе Господь Ісус Христос: Хіба ж не знаєте, що ви – храм Божий і Дух Божий живе у вас? Якщо хто зруйнує храм Божий, того покарає Бог: бо храм Божий святий, а цей храм – ви. (1-е Кор. 3:16-17.) І ще: Хто їсть Мою Плоть і п’є Мою Кров, в Мені перебуває, і Я в ньому говорить Ісус Христос. (Іоанна 6; 56). Браття, ви тепер розумієте що істинний Християнин є храмом Божим, а на кожному храмі повинне бути знамено чи символ того, кому цей храм належить. Тому улюблені Брати і Сестри, досліджуйте себе і зовнішньо і внутрішньо, кому ви належите? Ісусу Христу розп’ятому за вас, чи комусь іншому!? Почитуйте, цінуйте і величайте Хрест Христовий, який є невід’ємною частиною Святого Євангелія, який є непереможним знаменом Ісуса Христа нашого Господа Слави.
Представляємо вам декілька пунктів із Статуту П.Є.А. Церкви, для кращого уявлення про Євангельське вчення Церкви Христової:
Статут Православної Євангельської Апокаліпсичної Церкви
1. Загальні тези.
Православна Євангельська Апокаліпсична Церква була організована в 1925 році на території СРСР обранцем Господнім Пророком, ім’я якого Ілля Хреститель. Православна Євангельська Апокаліпсична Церква в своїй діяльності керується принципами: гуманності, законності, конструктивного співробітництва з властями та іншими церквами, – відкритості, гласності, протиборствувати расизму, шовінізму і націоналізму.
2. Мета.
Спільне задоволення релігійними потребами віруючих громадян.
3. Завдання.
Сприяти розвитку духовних традицій та звичаїв, зберіганню високої моралі громадян, забезпечення гармонічного розвитку особи, сприяти укріпленню миру і розвитку міжнародного співробітництва і співробітництва поміж всіма релігійними об’єднаннями на основі Євангельського вчення.
4. Форма роботи.
Організація громад.
Організація лекцій, дискусій по дослідженню Святої Біблії. Виконувати різноманітні молебні та Святі Таїнства.
5. Кожний член Православної Євангельської Апокаліпсичної Церкви Повинен знати і свято виконувати:
Десять Святих Заповідей Божих (Біблія Вихід, розділ 20, 1-17.).
З великою святістю приймати сім Святих Таїнств, даних Господом Ісусом Христом з Неба на Землю через Великого Пророка Божого Іллю Хрестителя:
1. Святе Таїнство Хрещення – (Ін. 3, 3-6/1-е Петра 3, 21) дорослим і дітям.
2. Сповідь – (Пос. Якова 5, 16.).
3. Умивання ніг – (Іоанна 13, 1-15.).
4. Причастя – (1-е пос. Павла до Корінфян 11, 23-29.).
5. Священство – (Біблія кн. Левіт 8, 10.),
6. Маслосвяття – (Пос. Якова 5, 14-15.) і помазання миром, оливою.
7. Одруження – (Матфія 19, 4-6.).
-
бути смирним, як перед Богом так і перед всіма проживаючими на Землі, любити один – одного (Іоанна 13, 34-35.);
-
проповідувати Трійцю Пресвяту і Нероздільну;
-
пам’ятати про смертні гріхи: ідолослужіння, лихослів’я, ненависть, убивство, забіяцтво, блуд, перелюбство, злодійство, брехання, заздрість, чародійство, гнів, нечистота, п’янство, сріблолюбство, пишання, черевоугодництво;
-
досконало досліджувати Святу Біблію, Євангелію, Одкровення Іоанна Богослова;
-
величати Святий Хрест Господній, який є: Жертовник Господній, хранитель всього Всесвіту, красота Церкви, царствене затвердження, знамено Ісуса Христа, вірним спасіння, Ангелів слава;
-
почитувати, величати і ублажати Пресвяту Богородицю;
-
величати Святі Ікони;
-
вести примірне сімейне життя;
-
вчити дітей в дусі любові до Бога і до людей, трудитись і вивчати всякі науки;
забороняється:
-
брати в руки зброю, (члени Церкви за винятком Дияконів, Пресвітерів, Єпископів, проходять альтернативну службу.);
-
клястися;
-
вживати спиртні напої;
-
курити;
-
приймати або їсти їжу з їствами ідольськими (нечисті їства), – (Діяння 15, 29), (Левіт 11, 1-47);
-
називати себе “отцями”,”владиками”, “святішими”, “найсвятішими”, адже поміж себе ми незалежно від духовного сану, брати і сестри (Матвія 23, 8-9.);
-
за відправу молитов або Таїнств, заборонено брати гроші;
-
Дияконам, Пресвітерам, Єпископам служити в армії, міліції та в інших воєнних організаціях;
-
суворо забороняється займатися політичними справами, наша політика Христос!
6. Організаційне улаштування.
Членом Православної Євангельської Апокаліпсичної Церкви може бути любий громадянин незалежно від статі і національності та віросповідання (раніше), визнавши Статут Церкви.
Церква складається із громад добровільного об’єднання громадян. Громади в своїй діяльності автономні.
Кожна громада реєструється по місці діяння.
Кожна громада має свого: Пресвітера, Диякона, Дияконісу, скарбника та ревізійну комісію і старосту, яких обирають на зборах. Групи громад мають свого Єпископа, який від імені Господа і на суворі основі Святого Євангелія звершує акт Рукопокладення і посвячення Пресвітера та Диякона.
Головним органом Православної Євангельської Апокаліпсичної Церкви є Єпископська Рада, на яку кожна громада направляє свого: Єпископа, Пресвітера не менше одного разу на місяць, для вирішення виниклих проблем.
Єпископська Рада від імені Господа і на суворі основі Святого Євангелія звершують акт Рукопокладення і Освячення Єпископа та Архієпископа.
7. Засоби для існування громад.
Засоби для існування громад Православної Євангельської Апокаліпсичної Церкви формуються за добровільні пожертвування у вигляді лепти одноденного місячного заробітку (пенсіонери за пів дня). Засобами розпоряджається кожна громада самостійно. Кожна громада купує і розпоряджається майном, відносно з своїми цілями і задачами. Контроль за бюджетом і фінансовою діяльністю виконує ревізійна комісія, яка обирається на загальних зборах.
Архієпископи, Єпископи, Пресвітери, Диякони, Дияконіси, скарбники і члени ревізійної комісії за свою роботу грошей із церковної скарбниці не получають, (тільки можуть фінансуватись з Церковної каси ті Архієпископи, Єпископи, Пресвітери, які не мають роботи, та інших фінансових доходів, які не перевищують прожиткового мінімуму). Гроші із церковної скарбниці можуть бути потрачені релігійними громадами для купівлі предметів релігійного культу: (Хрестів, свічок, Ікон, чаш, Біблії, Євангелій, збірників духовних пісень, скатерок і т . д .) , на оренду, на будівництво, ремонт, купівлю будинків для своїх культових потреб.
На похорони бідних братів та сестер громади. На подарунки хворим в честь релігійних свят. При стихійних явищах приватного характеру і в державному масштабі.
8. Описання Престолу релігійної громади Православної Євангельської Апокаліпсичної Церкви.
Висота Престолу один метр, довжина півтори метра, ширина один метр. Престол покривається білою скатеркою, внизу якої біле чи золотисте мереживо, а посередині спереду нашитий Святий Хрест, який виконується із стрічки золотого або жовтого кольору. Зверху Престол покривається білою накидкою. На Престолі стоїть Святий Ковчег (Дарохранительниця) на якому є Хрест з Розп’яттям. По ліву сторону від Святого Ковчега стоїть чотири світильника: Єфеської, Смирнської, Пергамської, Фіатирської Церкви, а по праву сторону Святого Ковчега стоїть три світильника: Сардійської, Філадельфійської, Лаодикійської Церкви, спереду світильника Філадельфійської Церкви стоїть Ікона Божої Матері з Ісусом Христом (Дитям) на руках.
В Святому Ковчезі знаходиться: “Тіло Господнє” (для сугубого поклоніння), Свята Чаша, Діскос, Антимінс, Десять Святих Заповідей, і всі речі, які застосовуються при здійсненні Святого Таїнства Євхаристії. На Престолі лежить Свята Біблія (відкрита) і на Біблії лежить Святий Хрест.
9. Богослужіння які здійснюються в П.Є.А. Церкві:
1) Хрещення для дітей
2) Хрещення для дорослих
3) Божественна Літургія Перша, для різних Богослужінь
4) Божественна Літургія Пасхальна
5) Божественна Літургія Рождественська
6) Божественна Літургія в Святу П’ятницю
7) Божественна Літургія у Воскресіння (неділю)
8) Божественна Літургія для дітей
9) Ранкова і Вечірня молитва
10) Апокаліпсичне Богослужіння
11) Таїнство над тяжко хворим
12) Таїнство Священства
13) Освячення Храму
14) Освячення дому
15) Освячення Води на різні свята
16) Святий Шлюб
17) Тайна Вечеря
18) Похорон
19) Парастас
20) Тропарі
Ці Святі Богослужіння проводить Священик чи Священики П.Є.А. Церкви одягнені в Святу Білу Одежу і саме в Білу, яку отримали від Господа при Святому Таїнстві Хрещення.
Про Святу Білу Одежу
Той, хто перемагає, одягнеться у білий одяг; і не згладжу імені його з книги життя, і визнаю ім’я його перед Отцем Моїм і перед ангелами Його. (Одкровення 3; 5.) Говорить Господь.
Свята Біла Одежа яку ми отримали від Господа – є символом праведності, чистоти і святості Християнина. Білий колір символізує чистоту і радість. Вище приведена цитата із Одкровення про Білий Одяг, уособлює і поєднує в собі і фізичний одяг і духовний, який отримує людина коли приймає Таїнство Хрещення, неможливо в один одягнутись а іншим нехтувати. Фізичний Одяг – це одежа яка пошита із білої тканини, яку Священик освятив Святою Молитвою, Святим Хрестом і Святою Водою, яка відображає духовну і фізичну чистоту, праведність і святість Християнина, для людей і Ангелів. Духовний Одяг – це та праведність і святість в яку оповилась (зодягнулась) людина коли увірувала в Господа Ісуса Христа розкаявшись в своїх гріхах і прийняла Святе Таїнство Хрещення, причастилась Тіла і Крові Христової, і надалі веде повноцінне Християнське Життя, виконує Святе Євангеліє в повному об’ємі, любить всім серцем і всією душею Пресвяту Трійцю – Отця і Сина і Святого Духа, і ближнього як самого себе. Тому Біла одежа є даром Божим, який дає нам Господь в день нашого народження від Бога.
В символічному значенні, Господом представлена Церква Христова – нареченою Христовою, а наречена повинна бути одягнена в шлюбну одежу, яка є білою, а якщо наречена без шлюбної одежі, то вона не може бути нареченою Христа. Ось повеління Господнє до Церкви що знаходиться на землі, щоб одягнулась Церква в Білу Одежу: Раджу тобі купити в Мене золото, вогнем очищене, щоб тобі збагатитися, і білий одяг, щоб одягтися, і щоб не видно було сорому наготи твоєї, і маззю для очей помаж очі твої, щоб бачити. (Одкровення 3; 18.).
Деякі Християни кажуть: що Білу Одежу Християнин отримує тільки тоді, коли попадає до Господа в райські Небесні оселі. Це обман! Бо не тільки тоді отримує. Давайте звернемось до Святого Євангелія і візьмемо вищезгадану цитату з Одкровення: Той, хто перемагає, одягнеться у білий одяг; … Слово перемагає – відноситься до тих людей, які ще живуть на землі і ведуть духовну війну зі злом і неправдою – перемагають. Бо якби це було про тих, хто знаходиться на небі з Господом, то це написано було б так: Той, хто переміг. Але тим, хто перемагає, є людина яка тільки що прийняла Святе Хрещення, як і каже Іоанн Богослов: Бо всякий, народжений від Бога, перемагає світ; і ця перемога, що перемогла світ, – віра наша. (Іоанна 5; 4.). І вище приведена цитата про повеління Господнє до Церкви що знаходиться на землі це підтверджує: 14 І ангелові Лаодикійської Церкви напиши: так говорить Амінь, свідок вірний і істинний, початок створіння Божого: … 18 Раджу тобі купити в Мене золото, вогнем очищене, щоб тобі збагатитися, і білий одяг, щоб одягтися, і щоб не видно було сорому наготи твоєї, (Одкровення 3; 14-18.).
Сьогодні є люди які називають себе Християнами, але вони не хочуть чи не можуть прийняти цей дар Божий з вини своїх пастирів, які невірно трактують Святе Євангеліє, а ті які вроді прийняли Білу Одежу при прийнятті Таїнства Хрещення, але в подальшому відкинули цей Божий Дар і приступають до Таїнств Христових, не в Одежі Богом дарованій, а в мирській одежі. Виникає запитання: чи не прогнівається на таких Господь? 10 І раби ті, вийшовши на дороги, зібрали всіх, кого тільки знайшли, і злих і добрих; і весілля наповнилося гістьми. 11 Цар, увійшовши подивитись на гостей, побачив там чоловіка, вбраного не у весільний одяг. 12 І каже йому: друже, чому ти ввійшов сюди, не маючи весільного одягу? Він же мовчав. 13 Тоді цар сказав слугам: зв’язавши йому руки і ноги, візьміть його і киньте у пітьму непроглядну: там буде плач і скрегіт зубів. 14 Бо багато покликаних, та мало обраних. (Матвія 22; 2-14.) В давнину, в тих краях всі званні на весілля одягали весільний одяг, який був теж білого кольору. Бачите, яка доля очікує того, хто буде без Святої Білої Одежі, а тому не нехтуйте Божим Даром, але виконуйте з любов’ю волю Господню, щоб не бути викинутим з Ковчегу Христового в пекло.
В дні, коли Церква Христова відроджувалась Господом Богом через пророка Іллю Хрестителя, віруючих Християн П.Є.А. Церкви нараховувалось більше чотирьох тисяч, було до сотні общин, але радянська влада дуже переслідувала віруючих; деяких братів заморили голодом, одних вислано було на далеку північ, до Сибіру, інших було розстріляно, багато Братів і Сестер були засуджені від 3 до 25 років тюрми. Багатьох наших Братів і Сестер комуністична влада залякувала, погрожувала, наприклад: що відберуть дітей, що висилять з України до Сибіру, що засудять на багато років каторжних робіт і так далі, зводила на Церкву Христову наклепи, чіпляла негативні ярлики, і завдяки таким зусиллям її, Церква зменшувалась в своїй кількості. На сьогоднішній час в Церкві, не рахуючи охрещених дітей, находиться більше сімдесяти віруючих Братів і Сестер, і ті в своїй більшості похилого віку.
Ніби дивно, що істинно Христова Церква – Православна Євангельська Апокаліпсична, яка навчає чистому, здоровому Святому Євангельському вченню, неспотвореному, немає в собі мільйонів людей, але з іншої сторони дивуватись тут нетреба, бо коли придивишся в Слово Боже – в Святу Біблію, то там ми побачимо, що Апостол Павло каже: 3 бо буде час, коли здорового вчення приймати не будуть, але за своїми примхами будуть обирати собі вчителів, які б тішили слух; 4 і від істини відвернуть слух і навернуться до байок. (2–е Тимофію.4:3-4.). Тай істинно віруючих дітей Божих в останні роки життя людства на землі, буде дуже мало, як і говорить Пророк Даниїл: 7 І чув я, як муж у лляному одязі, який знаходився над водами ріки, піднявши праву і ліву руку до неба, клявся Тим, Хто живе повіки, що до кінця часу і часів і напівчасу, і після остаточного знищення сили народу святого, все це звершиться. (Даниїла 12:7.). І ще: 8 знаю твої діла; ось Я відчинив перед тобою двері, і ніхто не може зачинити їх; ти не багато маєш сили, і зберіг слово Моє, не зрікся імені Мого. (Одкровення 3:8.). І ще одна: 32 Не бійся, мале стадо! Бо Отець ваш благоволив дати вам Царство. (Луки 12:32.). Тому, дорогі Люди – Браття, спішіть до Церкви Христової щоб врятуватись, щоб спастись, бо вона на сьогодні є єдиним Ковчегом Спасіння людству на цій землі від вогняного потопу, поки двері Її ще відкриті, бо пришестя Господнє наближається!!! … зміцніть серця ваші, бо пришестя Господа наближається. 9 Не нарікайте, браття, один на одного, щоб і ви не були осуджені: ось Суддя перед дверима стоїть. (Якова 5:8-9.).
Мир, благодать і благословення Отця і Сина і Святого Духа нехай буде з вами навіки. Амінь.
Архієпископ Православної Євангельської Апокаліпсичної Церкви – Петро.